سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تست عزت نفس یا اعتماد به نفس

تست عزت نفس یا اعتماد به نفس
دسته بندی روانشناسی و روانپزشکی
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
تست عزت نفس یا اعتماد به نفس

فروشنده فایل

کد کاربری 1079
کاربر

تست عزت نفس یا اعتماد به نفس

انسان ها از نظر اعتماد به نفس با یکدیگر متفاوت هستند. البته بد نیست که بدانید واژه در ست در این خصوص عزت نفس است نه اعتماد به نفس. یکی از ویژگی های افراد موفق ؛ داشتن عزت نفس یا به اصطلاح معروف اعتماد به نفس بالا است .

معرفی تست عزت نفس :

این تست در سال 1382 به وسیله آقای صادق گرجی ساخته شده است و برای تعیین میزان اعتبار آن همستگی این تست با تست های مشابه خارجی چون :ایزینگ و کوپر اسمیت مورد بررسی قرار گرفته است که نتایج این بررسی ها نشان می دهدهد که آزمون عزت نفس گرجی ار ضریب همبستگی بالای 75/0 برخوردار می باشد.

نحوه پاسخگویی به تست عزت نفس :

جملات مربوط به هر بخش را با دقت بخوانید از بین گزینه های داده شده مناسب ترین ، گزینه را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که این آزمون تست هوش نیست که پاسخ درست یا نادرست داشته باشد بلکه فقط وضعیت شما را می سنجد .بنابرین با خیالی آسوده به موارد مطرح شده پاسخ بدهید.در پایان نمرات مربوط به گزینه هایی را که انتخاب کرده اید ، با یکدیگر جمع بزنید . نمره بدست آمده وضعیت عزت نفس (اعتماد به نفس ) شما را نشان می دهد .حالا به صفحه اول سایت برگردید و برای آگاهی از نتیجه این تست به قسمت پاسخنامه تست عزت نفس یا اعتماد به نفس بروید و ببینید نمره شما در کدام بخش جدول مذکور قرار می گیرد.تفسیر مقابل آن میزان عزت نفس شما را بیان می کند.