سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه میتوان با تلویزیون کنار آمد ؟ 47 ص

چگونه می‌توان با تلویزیون کنار آمد ؟
دسته بندی روانشناسی و روانپزشکی
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 42 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47
چگونه می‌توان با تلویزیون کنار آمد ؟ 47 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 1079
کاربر

چگونه می‌توان با تلویزیون کنار آمد ؟

 


چگونه به مردم خدمت کنیم 21 ص

چگونه به مردم خدمت کنیم
دسته بندی روانشناسی و روانپزشکی
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
چگونه به مردم خدمت کنیم  21 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 1079
کاربر

چگونه به مردم خدمت کنیم

هفته اول شهریور ماه که مصادف با شهادت شهیدان رجایی و با هنر است به نام هفته دولت نامگذاری شده است، در این هفته مجموعه دولت با نگاهی به ساز و کارهای خود به شناسایی راه های بهینه سازی رفتار سازمانی خود می پردازند و با تعیین مدیران و کارکنان نمونه و تقویت انگیزه ها برای کار بهتر براساس وجدان کاری بدنه عملکردی خود را تقویت می کنند.از سوی دیگر این هفته تجلیل از شهدایی است که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی، صفات بارز انسانی خود شامل تواضع، عشق به مردم و کار و خدمت برای آنان، پرهیز از فرادستی و نخوت و کسوت خدمت گذاری را از دست ندادند و لحظه لحظه عمر نه چندان طولانی ولی عریض خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه به کار گرفته و مورد استفاده قرار دادند در اینجا فرصت را غنیمت شمرده و به صورت مختصر آسیب شناسی رفتار نظام اداری در ارتباط با ارباب رجوع را ارائه می کنم بی شک اعتلای مدیریت در نظام اداری و ارتقا» منزلت اجتماعی کارکنان دولت، اصلاح نگرش مردم نسبت به خدمات این قشر شریف و زحمت کش، ترویج فرهنگ خدمت و خدمات شخصیت های راستین، شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهای مناسب خدمت به جامعه، ایجاد روحیه امید، تلاش و نشاط و تشویق مردم به مشارکت در امور و نمایش توان حکومت در اداره مطلوب جامعه از اهداف بزرگذاشت هفته دولت است.هفته دولت، فرصتی است تا لختی تامل کنیم و به آنچه در گذر شتابزده زمان پنهان مانده نظر افکنیم.به نظر می رسد نظام اداری تا رسیدن به نقطه مطلوب در رعایت حقوق ارباب رجوع فاصله بسیاری دارد.بزرگ ترین مشکل نظام اداری در کشور ما که متاثر از وضعیت جامعه است، حاکمیت نداشتن یک فرهنگ صحیح میان مدیران، کارکنان و ارباب رجوع است نمونه های بسیاری از رفتارهای غیرمنطقی و نامعقول در سطح ادارات با ارباب رجوع قابل ذکر است به عنوان نمونه شخصی برای امضای پرونده ای وارد یک اداره می شود منشی رئیس می گوید: آقای رئیس تشریف ندارند، جلسه هستند، ماموریت هستند، کاری فوق العاده پیش آمده و هزار دلیل که به حال ارباب رجوع فرق نمی کند چون کار او انجام نمی شود.در اینجا حاضر نبودن فرد انجام دهنده کار در مواقع اداری و مراجعه ارباب رجوع نوعی تخلف از مقررات و قوانین به حساب می آید. باید اذعان داشت که در یک نظام متحول، متوازن و سالم نباید مدیران یا افراد مسئول انجام کار در ساعات اداری و زمانی که ارباب رجوع برای انجام کار به محل وظیفه مراجعه می کنند در محل خود حاضر نباشند.چه در این صورت هر فرد مراجعه کننده دچار خسارت و ضرر (اتلاف وقت و هزینه رفت و آمد) می شود چنین مشکلاتی را می توان با اتخاذ تدابیر درست اداری نظیر تفویض اختیار به مدیران پایین


چند همسری( تعداد زوجات) 10 ص

چند همسری( تعداد زوجات) 10 ص
دسته بندی روانشناسی و روانپزشکی
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 8 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
چند همسری( تعداد زوجات) 10 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 1079
کاربر

فهرست:

چند همسری مردان

اسلام وچند همسری

ادلّه فقهی بر جایز بودن چند همسری

فلسفه تعدّد زوجات در اسلام

اثرات ممنوعیت تعدد زوجات

اشکالات و معایب چند همسری

 


خانه های گرم با رنگهای گرم 19 ص

خانه های گرم با رنگهای گرم 19 ص
دسته بندی روانشناسی و روانپزشکی
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
خانه های گرم با رنگهای گرم 19 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 1079
کاربر

خانه های گرم با رنگهای گرم

زرد، نارنجی، قرمز و هلویی، به این رنگها می گویند رنگهای گرم، رنگهای گرم محیط را دلنشین و جذاب می کنند و حسی از صمیمت و دوستی را به اطراف و اطرافیان انتقال می دهند. با استفاده از این رنگها می توانید فضا را غیر رسمی، دنج و خوشایند کنید، بهتر است از این رنگها در اتاق نشیمن، اتاق غذا خوری و محلی که برای دور هم جمع شدن در نظر گرفته اید، استفاده کنید.

رنگهای گرم در اتاق های شمالی هم خوب جواب می دهند. مطالعات نشان داده است آنهایی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، میانه شان با رنگهای گرم بهتر است. واقعیت این است که القای حس گرما از این رنگها، بسیار زیاد و کاملا ملموس است.

آدم های با نشاط و خوش روحیه هم از طرفداران رنگهای گرم هستند. این قبیل آدم ها حتی اگر در محیطی قرار بگیرند که رنگهایش سرد و یخ باشد، باز هم با اضافه کردن دکوری با رنگهای گرم و تند، محیط را با روحیه خودشان تطبیق می دهند.

رنگهای سرد و دیوارهایی که دور می شوند

رنگهای سرد به رنگهای مونث معروفند. این رنگها، احساس ؟؟؟؟ و بزرگی را القا می کنند، سبز، آبی، بنفش روشن، کبود و خاکستری روشن در زمره رنگهای سرد قرار می گیرند و قادرند حس تازگی و هیجان را به محیط انتقال دهند.

این رنگها همچنین قادرند محیط های کوچک و بسته را بزرگتر از حد و اندازه واقعی نشان بدهند و به همین دلیل، به این رنگها می گویند رنگهای پس رونده، وقتی رنگهای پس رونده بر روی دیوارها می نشینند، این حس به بیننده منتقل می شود که انگار دیوارها دارند از هم دور می شوند. با رنگهای سردی که ته رنگ خاکستری دارند، می توانید آرامش را به محیط تزریق کنید. اتاق های کوچک و شلوغ را هم بهتر است با این رنگها رنگ آمیزی کنید تا هم بزرگ تر به نظر برسند، هم حس آرامش به محیط القا شود. از این رنگها همچنین می توانید در آشپزخانه هایی که در شرق خانه واقع شده اند و نیز در ایوان ها استفاده کنید. رنگهای سرد در قسمت آفتاب گیر خانه هم خوب جواب می دهند. همچنین در حمام، ترکیبی از رنگهای سرد، مناسب به نظر می رسد.

آرامش بخشیدن،القای حس رسمی، پس رونده بودن و بزرگ جلوه دادن محیط، از مهم ترین ویژگی های این رنگهاست.

در مکان های رسمی نیز می توانید از این رنگها استفاده کنید تا حس رسمی بودن را در محیط تثبیت کنید.

اثر فضایی رنگ

اثر فضایی رنگ وابسته به عوامل گوناگونی است. نیرو و قدرت رنگ در خود رنگ نهفته است این ویژگی در تاریکی و روشنی، سردی و گرمی، درجه اشباع و میزان وسعت سطوح رنگها وجود دارد. اثر بعد و فضای رنگها را می توان با روی هم قرار دادن یا ترکیب آنها ایجاد کرد. چنانچه شش رنگ زرد، نارنجی، قرمز، بنفش، آبی و سبز را کنار هم و بدون فاصله در زمینه سیاه قرار دهیم. رنگ زرد رو به جلو می آید و سایر رنگها در فاصله دورتری قرار می گیرند. جلوترین رنگ در این مجموعه، زرد است. در حالیکه بنفش در دورترین فاصله قرار می گیرد سایر رنگها نیز در فاصله بین این دو رنگ خود نمایی می کنند. زمینه اگر سفید باشد، بر سنگینی و عمق رنگها می


خشونت و نا امنی شهری

خشونت و نا امنی شهری
دسته بندی روانشناسی و روانپزشکی
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
خشونت و نا امنی شهری

فروشنده فایل

کد کاربری 1079
کاربر

پیشگفتار :

موضوع خشونت و ناامنی شهری یکی از چالشهای